Fyra små rätter- bloggutmanad

Jag har blivit bloggutmanad av Steven Crosson. Och jag som är så oerhört dålig på att fylla i enkäter och sånt. Jag tycker det är jättesvårt med korta svar… Detta är ju nästan värre än kedjebrev ; ) men eftersom det är min första bloggutmaning ska jag försöka och göra mitt bästa för att svara.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Caféarbetare
Biokassörska
Lärarvikarie 
Transkriberare  

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
jag ser aldrig en film (eller läser en bok) mer än en gång, tycker att det är slöseri med tid, finns alltid en film som jag inte sett som jag hellre ser.

Fyra låtar jag gärna hör:
vill jag lyssna på musik så sätter jag på rix och lyssnar på det som spelas (vet att det är många musikälskare som pustar just nu, jag är hopplös när det kommer till musik och är det något jag gillar så har jag ofta inte en aning om vad personen som sjunger/spelar heter)

Fyra städer jag har bott i:
ojdå, jag har alltid bara bott i Varberg

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Mitt liv som död
Morden i Midsummer
Desperate housewifes
Six feet under

Fyra ställen jag vill åka till:
Till Riksdagen
London
New York
Paris
 
Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.kristdemokraterna.se
www.dn.se
www.svd.se
www.hallandsposten.se 
 
Fyra favoriträtter:

Ost av alla möjliga slag, gärna tillsammans med en fikonmarmelad eller ngt annat sött

Svamp, gärna trattkantarell eller någon slags sopp. Stekt i smör eller inkokt i grädde

Tempuragrönsaker dippade i creamfresch blandad med chilisås och en dippsås gjord på soja, sweetchillisås, vitlök, ingefära och färsk koriander

Västerbottenostpaj
 
Fyra ställen där jag trivs:
utanför en valstuga ; )
på en trevlig restaurang
hemma i soffan
vid havet, gärna en blåsig höstdag

Fyra personer jag vill träffa:
Den sista tiden har en del av mitt privata sociala liv blivit aningen åsidosatt, jag vill träffa de fyra personer som känner sig träffade och som jag inte har träffat på länge. Ingen nämnd och ingen glömd ;) 

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
jag hade tänkt att här nämna 4 personer men jag är så tråkig att jag låter bli, det är ungefär som kedjebrev, jag brukar aldrig få tummen ur och skicka vidare dom

Oj, jag var till och med sämre på att besvara den än vad jag trodde att jag skule vara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback