dåliga kampanjmetoder

Christina Linnea Örtedahls blogg läser jag om socialdemokraternas valkampanjande. När jag själv vid valstugan har hört hur socialdemokrater bedriver valkampanj har jag lagt märke till att de endast talar om hur dåligt vi kommer att få det om Alliansen vinner valet. Man ljuger och förvränger fakta om vår politik. Och så kastar man en hel del skit på moderaterna. Samma inriktning syns på deras officiella hemsida. Där finns en elak film om Reinfeldt och hans familj och man använder ett stort utrymme för att beskriva moderaternas politik (utifrån socialdemokraternas synvinkel).

Jag tycker det är bedrövligt. Socialdemokraterna har haft makten i 65 av de senaste 74 åren, varför inte tala om vad man har gjort och vad man vill göra? Är det för att man inte har något bättre att säga. 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jätteskojig moderatfilm!!!

2006-08-27 @ 19:47:51
Postat av: Calle

Snygg frilla!

2006-08-29 @ 09:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback