Vem behöver gym när man kan skotta en hörntomt?

Idag har jag varit ute i friska luften må ni tro. Jag har åkt pulka, visst är det härligt när man har barn som man kan skylla på ; ), vi har byggt en snögubbe och avslutade med att skotta. Det har snöat hela eftermiddagen, tyvärr är det nollgradigt men jag håller ändock tummarna för att snön ligger kvar till på lördag. Tänk om vi kunde få en vit jul, det hade varit alldeles underbaaaaaart.

Kommer troligtvis inte skriva så mycket på bloggen i veckan, måste bli färdig med intervjuerna som jag håller på att transkriberar. Har svårt att komma i julstämmning, jag hoppas att jag hinner arbeta undan allting så jag åtminstone får en dag att varva ner på. Eller varva ner och varva ner föresten, fixa gran och julmat, och städa lite om jag hinner, men jag tänker lyssna på lite julmusik samtidigt och då kommer det säkert att gå som en dans. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback